torstai 25. elokuuta 2011

Hospitaali raportti

Normaalielämään palaaminen ei taas onnistu mallikkaasti vaan infektio ajoi taas osastolle.
Kainalon ja lapaseudun lymfaturvotus on jo jonkin aikaa häirinnyt ja paripäivää sitten yön aikana leikkausarven ympärille ilmestyi turvotusta ja kipua. Sitä sitten ihmeteltiin ja lopputuloksena mä kökötän taas antibiootti-tipassa syöpäosastolla. Vointi on aika hyvä, vähän väsyttää, mutta ennen kaikkea kyllästyttää.

Saakelin takapakit nyt sais jo riittää! Mä jatkan täällä pipon neulomista.

9 kommenttia:

  1. Saakeli joo, mut hyvä et olet nyt kotona :)

    VastaaPoista
  2. En mä ole kotona vaan edelleen sairaalassa. Mulla on läppäri mukana. Pitää olla varustautunut tylsyyden vähentämiseen.

    Ehkä huomenna kotiin, ehkä. Tulehdusarvo CRP oli tänään vielä nousussa.

    VastaaPoista
  3. No voihan helskutti!
    Kyllä olisi jo vastoinkäymiset riittäneet. Ei se osastolla kököttäminen mitään herkkua ole. Varmasti kyllästyttää.

    Toivottavasti huomenna pääset kotiin.

    VastaaPoista
  4. Käyrät laskuun! Ei ole sairaalassa kivaa, ei, vaikka kuinka yrittäisi keksiä kivaa tekemistä ja yrittäisi ottaa levon kannalta.

    Kiitos muuten vielä siitä kauniin sinisestä tiskiluutusta, ilahduttaa minua joka päivä tuossa hanan nokassa:)

    VastaaPoista
  5. No jopas osaa olla sitkeä tulehdus! Nyt semmoiset tropit että lähtee, ja pääset viettämään tavallista elämää.

    VastaaPoista
  6. Mulla myös on luuttu käytössä ja hyvin toimii :)

    VastaaPoista
  7. Toivottavasti pääset kotiin. Vitsi näitä tauteja ihan harmiksi asti piru vieköön. Antibiootti auttakoon ja kiiruusti !!!
    pirtsikka

    VastaaPoista
  8. Sulla on kyllä ollut näitä tulehduksia kestettävänä jo ihan liikaa, prkl :/ Toivotaan, että ne nyt vihdoin loppuisi.

    VastaaPoista
  9. Työ lähestyy. Jännittääkö? Hyvää vointia ja onnea matkaan!

    VastaaPoista