keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Lääkehoito nro V

Tänään sain lääkehoidon. Vointi olikin parempi kuin vähään aikaan. Kotona oikein revittelin ja tyhjensin tiskikoneen. :) Voinnissaa siis luvassa taas äkillistä laskua. Toivotaan, että aallon pohja osuu ennen joulua ja jouluaattona saan nauttia olostani perheeni kanssa.

Huomasin tänään, kun näin ihmisiä (Oho!) ja juttelin omista jatkoista, että kun moneen kertaan pokkana puhuu positiivisesti tulevista kontrollikuvista ja hoidoista niin sen uskoo melkein itsekin. Tai ehkä mä olen vaan piristynyt kortisonista ja siitä, että näin muitakin ihmisiä kuin onkologiani ja hoitajaani. Mä aina vähän esitän pirteämpää kuin olenkaan. Ehkä siksi, että en kestäisi muiden sääliä ja toistaalta toisten surua mun puolesta. Tänään oli kuitenkin keskimääräistä parempi päivä.

7 kommenttia:

  1. Hyvälle joululle ja kauniille kuville peukut. Mulla ei ole olleet kynnet niin lakattuina ja nätteinä teinivuosien jälkeen muulloin kun sytojen aikaan ;)

    VastaaPoista
  2. Onpas mukava kuulla, että päiväsi ollut "normia parempi" :)

    VastaaPoista
  3. Hei ystävä, täällä taas! Tukijoukoissa koko ajan, nyt taas rivissä.
    Olen uskonut ja todeksi elänyt viisauden, että kun oikein veetuttaa, niin yritä ilakoida ja olla tekoreipas. Ja kas, kohta oletkin piirun verran vähemmän v-käyrällä. Mennäänkö tällä tämä päivä?

    VastaaPoista
  4. Voimia ja hyvää itsenäisyyspäivää teidän perheelle!

    VastaaPoista
  5. Voimaa "oloihin" ja "reippauteen".

    VastaaPoista
  6. Hyvä, että parempi päivä ja toivon todella teille hyvää joulua. Itselläni todettiin jalassa pahalaatuinen kasvain pari kk sitten ja tutkimukset jne ovat arkipäivää. Tuo ettei viitsi tai uskalla suunnitella elämää kauheen pitkälle vaan elelee päivä kerrallaan on täälläkin tätä päivää. Tsemppiä.

    VastaaPoista